Icoon telefoon Bel ons
  • Icoon telefoon 088 - 5753295
  • Icoon envelop [javascript protected email address]

Herinnering Cliëntervaringsonderzoek


Eind december is het Cliëntervaringsonderzoek gestart.
Dit is een anoniem onderzoek en wordt gehouden op initiatief van de centrale cliëntenraad (CCR) en centrale verwantenraad (CVR) van Zozijn.

De vragenlijst is 20 december gestuurd naar:

de cliënten van Op pad (Nah)
de ouders van Kind & Jeugdhulp
de ambulante cliënten
de volwassen cliënten Wonen
de volwassen cliënten Dagbesteding (die wonen buiten Zozijn)

Deze week wordt er een herinnering (en nieuwe vragenlijst) gestuurd naar de cliënten (en verwanten K&J) die de vragenlijst nog niet hebben ingevuld en opgestuurd.

Kan uw verwant de vragenlijst niet zelfstandig invullen en heeft u via de woning nog niks ontvangen? Vraag er dan naar op de woning van de cliënt.
De ingevulde vragenlijst kan tot 31 januari ingestuurd worden.

De CCR en de CVR hopen op een grote respons. De uitkomsten van het Cliëntervaringsonderzoek worden gebruikt om verbeterpunten aan te geven bij de bestuurder. Daarnaast gaat Zozijn de uitkomsten gebruiken bij het volgende Kwaliteitsrapport.


Terug naar nieuwsoverzicht